Wikia

Memory Alpha

USS Лексингтън (NCC-1709)

Беседа0
703pages on
this wiki
USS Лексингтън
USS Lexington remastered.jpg
Клас: Конституция
Регистрационен номер: NCC-1709
Организация: Федерацията/Звезден флот
Статут: Действащ (2268)

USS Лексингтън (NCC-1709) е федерационен тежък крайцер от клас Конституция, служил в Звездния флот през средата на 23-ти век.

ИсторияРедактиране

През 2267 година USS Лексингтън престоява за известно време в Звездна база 11. Регистрационният му номер се вижда на схема показваща хода на ремонтните работи по няколко кораба.

През 2268 година USS Лексингтън е командван от комодор Робърт Уесли и участва във военни игри, в които се претворява битка между четири звездни кораба и USS Ентърпрайз (NCC-1701), който за целта е посатавен под контрола на революционния, но все още експериментален, М-5 компютър. Лексингтън служи като флагман на атакуващата група кораби.

Симулацията започва с изненадваща атака от страна на Лексингтън и USS Екскалибур в близост до системата Алфа Кил, за да се установи времето необходимо на компютъра да реагира и отговори. М-5 се справя със задачата и побеждава в симулираната битка.

По-късно в нова симулация, когато компютъра става нестабилен и се поврежда, Лексингтън получава няколко точни изстрели с пълната мощност на фазерите на Ентърпрайз, което пречинява сериозни щети, а 53 човека са убити. Когато целия екипаж на USS Екскалибур е убит, Уесли иска и скоро получава разрешение да унищожи Ентърпрайз. До това не се стига, тъй като екипажа на Ентърпрайз успява да деактивира М-5 компютър.

Лейтенант Уатли служи на Лексингтън преди да бъде назначена на служба на Ентърпрайз през през 2268 година.

БележкиРедактиране

Лексингтън носи името на първата битка от американската война за независимист.

Външни препратки Редактиране

Around Wikia's network

Случайно уики