Wikia

Memory Alpha

Рейчъл Гарет

Беседа0
692pages on
this wiki
Rachel Garrett.jpg
Рейчъл Гарет
Пол: Жена
Раса: Човек
Организация: Звездния флот на Федерацията
Ранг: капитан
Статут: Починала (2344/2366)
Игран от: Триша О'Нийл
Garrett death.jpg
Гарет е убита по време на клингонска атака.

Рейчъл Гарет е офицер от Звездния флот, служила като капитан на звездния кораб USS Ентърпрайз (NCC-1701-C) през 2344 година.

През тази година корабът отговаря на сигнал за помощ от клингонския аванпост на планетата Нарендра III, който е атакуван от четири ромулански "Бойни птици". Докато Ентърпрайз-C) се сражава с нападателите, голямото количество освободена енергия от интензивната стрелба създава времево разкъсване, през която повреденият кораб преминава, появявайки се от нищото в 2366 година.

Непосредствено след появата си от разрива, Ентърпрайз-C) се натъква на прекия си наследник USS Ентърпрайз (NCC-1701-D), от когото получва спешна медицинска и инженерна помощ. При срещата на капитаните на корабите Жан-Люк Пикар разкрива на Гарет, че Федерацията се намира в състояние на война с Клингонската империя и е на ръба на поражението. Първоначално тя изразява желание кораба и екипажа й да останат в този времеви период и да окажат помощ в борбата, но скоро е разкрито, че самото пътешествие на Ентърпрайз-C е предизвикало създаването на тази алтернативна времева линия.

След като има възможност да обмисли последствията от случилото се и изтъкнатата възможност за възстановяване на истинската времева линия чрез завръщане на нея и кораба й в 2344 година , Гарет приема да премине отново през разрива. Независимо от това, че Ентърпрайз-C би попаднал в средата на свирепа битка, от която не би се измъкнал цял, тя приема аргумента на капитан Пикар, че клингонците биха гледали на саможертвата им като на извънреден показ на благородност и чест, която би предотвратила 20 години война с Федерацията.

По време на приготовленията за завръщането на USS Ентърпрайз (NCC-1701-C) в собственото му време и двата кораба са атакувани от клингонска "хищна птица". Рейчъл Гарет е убита по време на тази атака, а командването на кораба е поето от лейтенант Ричард Кастило, който успешно връща него и екипажа му в тяхното време, възстановявайки по този начин времевата линия. (TNG: ""Вчерашният Ентърпрайз")

Приложения Редактиране

Зад кадър Редактиране

Ролята е изпълнена от актрисата Триша О'Нийл, а сцените със смъртта й са изпълнени от каскадьорката-дубльор Дона Гарет.

В ранните чернови на епизода капитанът носи името Ричард Гарет. Гарет е единствената жена капитан на кораб с името "Ентърпрайз" ( Демора Сулу е капитан на USS Ентърпрайз (NCC-1701-B) в "Стар Трек" романите).

Апокриф Редактиране

Романите от "Изгубената ера" - The Art of the Impossible и Well of Souls, както и романът The Haunted Starship дават следните ненаконични подробности за живота на Гарет:

Външни препратки Редактиране

Around Wikia's network

Случайно уики