Wikia

Memory Alpha

Конър Триниър

Беседа0
689pages on
this wiki
Статия за истинския свят
(написана от гледна точка на истинския свят)
Конър Триниър
Connor Trinneer.jpg
Дата на раждане: 19 март 1969
Място на раждане: Уала Уала, Вашингтон, САЩ
Герой(и): Чарлс Тъкър III
TripTucker2154.jpg

Конър Триниър (роден на 19 март 1969), от Уала Уала, Вашингтон, САЩ, е актьорът, който играе ролята на командир Чарлс "Трип" Тъкър III, главният инженер на кораба Ентърпрайз NX-01, от сериала Стар Трек: Ентърпрайз. Два пъти е бил номиниран за награда Сатурн от Академията за научно-фантастични, фентъзи и филми на ужасите за ролята си на Тъкър.

Ранна кариера Редактиране

Роден във Вашингтон през 1969, Триниър завършва университета Pacific Lutheran, със специалност актьорско майсторство. Завършва магистратура по актьорско майсторство и режисура в университета на Мисури в Канзас Сити. Баба му и дядо му по майчина линия са от южен Мисури и северен Арканзас, и са причината да говори с южняшки акцент в ролята си на Тъкър.

Преди да се присъедини към Ентърпрайз, Триниър участва, с малки роли, в редица други телевизионни сериали. Първото участие е през 1998 в епизода "Trials and Tribulations" на Pensacola: Wings of Gold. След това участва в епизода на Спешно отделение, "Sharp Relief", който се излъчва три дни след епизода на Pensacola.

Участва още в епизод на Слайдърс: Портата към едно друго измерение, в епизод на FreakyLinks (в сериала участва и Денис Кристофър) и в епизод на Gideon's Crossing с Трейси Мидендорф. През 2001 участва в два телевизионни филма. Първият е безболната драма 61*, в който той и гостуващия актьор в Стар Трек: Космическа станция 9, Дел Йънт играят двама сценаристи. Във филма участват още Брус МакГил, Кристофър МакДоналд, Боб Гънтън, Сиймур Кейсъл и Чарлс Истън. Вторият филм е Far East, драма в която участва и Бил Смитрович.

Стар Трек: Ентърпрайз Редактиране

Триниър участва във всичките 98 епизода на Ентърпрайз. Героят му е убит в последния епизод, "Това са пътешествията...", епизод, от който той и колегите му актьори са разочаровани. Той е натъжен, че той и неговите колеги от сериала не са имали запомнящо се телевизионно сбогуване. Въпреки това, той остава оптимистичен, че неговия герой може да се върне ако се наложи. [1]

Линда Парк казва в интервю за Star Trek: Communicator (147 брой), че Конър е предложил история подобна на Криминале, в която действието е щяло да бъде видяно от гледната точка на извънземните, и че езикът на екипажа на Ентърпрайз е щял да бъде неразбираем докато не намерят начин да комуникират. Изглежда, обаче, че този епизод не е бил одобрен.

След Ентърпрайз Редактиране

След спирането на Ентърпрайз през 2005, Триниър играе ролята на невин беглец в епизода "Toxin" на сериала Криминални уравнения. Той играе ролята на адвокат в епизода "Privilege" на сериала Close to Home, който се излъчва през януари 2006. Този епизод е режисиран от актрисата от Стар Трек: Вояджър Роксан Доусън, която режисира и няколко епизода на Ентърпрайз. Освен главния актьор от сериала Джон Карол Линч, в "Privilege" участва и Стар Трек ветерана Томас Копаче, в ролята на съдия.

Триниър участва и в епизода на NCIS от 2006, "Jeopardy", заедно със звездата от Вояджър Тим Ръс. Също през 2006, Триниър играе треньора на изчезнала баскетболна звезда в сериала на CBS Безследно изчезнали. Звездата от Стар Трек: Следващото поколение Марина Сиртис играе майката на момчето. В епизода играе и Енрике Мурсиано.

През 2007 Триниър озвучава нещастна жертва на Шарън Стоун в епизода "Road to Rupert" на анимационния сериал на Сет МакФарлейн Family Guy. Сет МакФарлейн участва в два епизода на Ентърпрайз.

В момента, Триниър играе поддържащата роля на Призрака Майкъл от сериала на Sci-Fi Channel Старгейт: Атлантис. В този сериал участва и актьора от Вояджър Робърт Пикардо, който е в момента е сред главните актьори. През 2008 Триниър участва във филма на Sci-Fi Channel Termination Shock, играейки ролята на "космически контрабандист".

Личен живот Редактиране

На 29 май 2004 Триниър се жени за актрисата Ариана Наваре. Двамата имат едно дете, син на име Джаспър, роден на 11 октомври 2005.

Други герои Редактиране

Външни препратки Редактиране

Around Wikia's network

Случайно уики