Wikia

Memory Alpha

Джонатан Фрейкс

Беседа0
691pages on
this wiki
Статия за истинския свят
(написана от гледна точка на истинския свят)
Джонатан Фрейкс
Jonathan Frakes.jpg
Рождено име: Джонатан Скот Фрейкс
Пол: Мъж
Дата на раждане: 19 август 1952
Място на раждане: Витлеем, Пенсилвания, САЩ
Роли: Актьор, режисьор
Герой(и): Уилям Т. Райкър, Томас Райкър
Файл:WilliamRiker2379.jpg

Джонатан Скот Фрейкс (роден на 19 август 1952) играе ролята на Уилям Т. Райкър в Стар Трек: Следващото поколение, и в последните четири Стар Трек филма.

Той учи в университета в щата Пенсилвания, а след това и в Харвард. Вероятно, докато учи в щатския университет в Пенсилвания, той свири на тромбон в маршов оркестър.

Освен в Стар Трек: Следващото поколение, той участва в множество други телевизионни продукции, включително и сапунената опера Falcon Crest.

През 1988, той се жени за актрисата Джини Франсиз (тя играе ролята на Лора Спенсър в General Hospital, в сериала през 1963 участва Ленърд Нимой, по-късно участва и Корбин Бернсен) след като двамата работят по мини-сериала North and South. Франсиз е дъщеря на актьори Айвор Франсиз, а споменатата колония в Стар Трек: Първият контакт, Айвор Прайм, може да е кръстена на тъста на Фрейкс. Фрейкс играе по-малкия брат на героите на други двама Стар Трек актьори Кирсти Алей и Джеймс Рийд в North and South и North and South: Book II. В продължението участва и гостуващия актьор от DS9, Джим Мецлер.

Той е режисьор на пълнометражните филми Да спреш времето и Гръмотевични птици

Той е съ-автор на книгата The Abductors: Conspiracy.

Той записва аудио коментар за DVD-то за филма Стар Трек: Първият контакт, в който той не само участво, но и режисира. Ефикасният му стил на заснемане на филма му спечелва прякора "Two-Takes Frakes".

След това Фрейкс става член на The Sunspots, заедно с Патрик Стюарт, Майкъл Дорн и ЛеВар Бъртън. Те са бек вокал в "It's a Sin to Tell a Lie" от албума на Брент Спайнър Spiner от 1991, "Ol' Yellow Eyes is Back".

Фрейкс свири на тромбон в "Riker's Mailbox" от албума на Phish от 1994, "Hoist".

Той смята, че епизода на Стар Трек: Следващото поколение, Шаблон:E е най-лошия сегмент от Стар Трек по който е работил. [1]

Актьорска работа Редактиране

Джонатан Фрейкс е единственият основен актьор от Стар Трек, освен Мейджъл Барет, който участва във всичките четири модерни Стар Трек сериала: Стар Трек: Следващото поколение, Стар Трек: Космическа станция 9, Стар Трек: Вояджър и Стар Трек: Ентърпрайз.

Той също играе ролята на дубликата на Райкър, Томас Райкър, в TNG: "Втори шанс" и DS9: "Дефайънт".

Режисьорска работа Редактиране

Джонатан Фрейкс е режисирал няколко Стар Трек епизода и филма.

Други връзки със Стар Трек Редактиране

Шаблон:Главни актьори в TNG

Външни препратки Редактиране

Предишен режисьор:
Дейвид Карсън
Режисьор на Стар Трек филмите
Стар Трек: Първият контакт
Стар Трек: Бунтът
Следващ режисьор:
Стюарт Берд

Around Wikia's network

Случайно уики