Wikia

Memory Alpha

Джолийн Блалок

Беседа0
556pages on
this wiki
Статия за истинския свят
(написана от гледна точка на истинския свят)
Джолийн Блалок
Jolene Blalock.jpg
Orr6000Added by Orr6000
Рождено име: Джолийн К. Блалок
Пол: Жена
Дата на раждане: 5 март 1975
Място на раждане: Сан Диего, Калифорния, САЩ
Герой(и): Т'Пол (главен герой);
Т'Мир ("Карбън Крийк")
TPol2153.jpg
DeevolutionAdded by Deevolution

Джолийн К. Блалок (родена на 5 март 1975) е модел и актриса, известна с ролята си на вулканския научен офицер Т'Пол от Стар Трек: Ентърпрайз. Тя също играе пра-бабата на Т'Пол Т'Мир в епизода от Ентърпрайз "Карбън Крийк".

Ранни години и кариера Редактиране

Блалок е родена в Сан Диего, Калифорния. По време на детството си, тя става голям фен на Стар Трек: Оригиналният сериал, като любимия й персонаж е г-н Спок.

Като дете участва в училищни пиеси. На 23, прави телевизионния си дебют в сериала Veronica's Closet (1998, епизода Veronica's Breast Efforts). След това получава водеща роля (Медеа) в телевизионния филм от 2000 Язон и аргонавтите. В този филм участват също Франк Лангела и Браян Томпсън. Също през 2000, Блалок участва в епизода "Cougar Pines" от UPN сериала G vs E. В този епизод участват бъдещия й колега от Ентърпрайз Джон Билингсли и гостуващия актьор в TNG Клейтън Рьонер.

През 2001, преди да получи ролята на Т'Пол от Ентърпрайз, Блалок участва в тв мини-сериала Diamond Hunters и в тв филма On the Edge, в който участват Кристофър Лойд и Брус Дейвисън. Докато Ентърпрайз е в продукция, Блалок играе ролята на Ища в два епизода (Birthright и Sacrifices) от научно-фантастичния сериал Старгейт SG-1.

Други телевизионни сериали, в които участва са: The Love Boat: The Next Wave (1999, епизода Prom Queen, заедно с Фил Морис и Рик Паскалоне), D.C. (2000, епизодите Truth и Justice, заедно с Кристина Локен и Джоана Касиди), От местопрестъплението (2000, епизода Crate'n'Burial, заедно с Ерих Андерсън), и JAG (2001, епизода Touch and Go, заедно с Риф Хътън).

Ентърпрайз и сегашна кариера Редактиране

Блалок играе ролята на Т'Пол във всичките 98 епизода на Стар Трек: Ентърпрайз. За тази си роля, тя печели награда Сатурн през 2002. Номинирана е два пъти за наградата Сатурн през 2003 и 2004.

Блалок като Т'Мир
Tim ThomasonAdded by Tim Thomason

Като голям фен на оригиналния сериал, Блалок критикува режисирането на третия сезон на Ентърпрайз, обявявайки, че на сериала му липсва креативност. Въпреки, че вижда подобрение в четвъртия сезон, тя критикува много последния епизод, "Това са пътешествията...". [1]

Въпреки че в началото не иска да участва в Стар Трек конвенции, Блалок става активна участничка в конвенциите. Прави дебюта си в пълнометражни филми в трилъра Slow Burn (заедно с Брус МакГил) през 2005. След това участва в още един трилър, Shadow Puppets, който е пуснат на DVD през 2007.

Блалок участва във филма I Dream of Murder. Участва и в хитовия сериал на ABC Изгубени, създаден от продуцентите на Стар Трек Дж. Дж. Ейбрамс и Деймън Линдълоф. В този сериал, Блалок е трябвало да играе любовницата на Сойър (игран от Джош Халоуей) в епизода от втори сезон, "Adrift." В последствие историята е променена и сцените с Блалок са премахнати.

Блалок участва в продължението на филма от 1997 Звездни рейнджъри, озаглавено Звездни рейнджъри 3: Мародер. Участва и в трилъра First Fear.

Други проекти Редактиране

Освен да участва в телевизионни сериали и филми, Блалок е и модел, като се снима в известни списани като FHM, Maxim и Playboy. Участва и в късия интернет филм Queen for a Day през 2000, както и в музикалното видео от 1999 Denise на групата Fountains of Wayne.

Личен живот Редактиране

Блалок обича много сърфинга. Практикува и други спортове (като сноуборд и скейтборд) и е добра художничка.

Жени се за Майкъл Рапино на 22 април, 2003. В момента Блалок живее в Лос Анджелис, Калифорния.

Други герои Редактиране

Външни препратки Редактиране

Around Wikia's network

Случайно уики